Planeta Organica, Organic Shop, Pervoe Reshenie i Sylveco

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiaj na blogu trochę nowości. Głównie są to naturalne kosmetyki rosyjskie o których ostatnimi czasy sporo się naczytałam. Opinie i składy tych kosmetyków były na tyle fajne, że postanowiłam je przetestować. Co zamówiłam możecie zobaczyć poniżej.





1. SYLVECO RUMIANKOWY ŻEL DO TWARZY

Świetny prosty skład bez SLS, no i z dodatkiem kwasu salicylowego. Mam nadzieję, że będzie łagodnie, ale dokładnie oczyszczał. Na razie moim faworytem jest żel z Ziaji zobaczymy czy ten mu dorówna. Zaskoczyło mnie bardzo małe opakowanie tylko 150 ml.

150 ml -  18 zł

2. PLANETA ORGANICA 100% NATURALNY ŻELOWY PEELING

Z tym żelem wiąże wielkie oczekiwania. Skład ma genialny - kombinacja prawie wszystkich możliwych kwasów oraz ekstraktów roślinnych. Cena też genialna.

50 ml - 17 zł

3. RECEPTURY AGAFII SERUM DO TWARZY ZATRZYMANIE MŁODOŚCI DO 35 LAT

Tego kosmetyku również jestem bardzo ciekawa. Potrzebuję na lato czegoś lekkiego, ale za razem nawilżającego
Mam nadzieję, że sprawdzi się pod krem z filtrem.

30 ml - 18 zł




4. ORGANIC SHOP DELIKATNY PEELING ENZYMATYCZNY BRZOSKWINIA I MANGO

Jestem już po pierwszym użyciu i zdradzę, że peeling cudownie pachnie. Już na drugim miejscu zawiera kwas glikolowy. Obszerniejsza recenzja wkrótce.

75 ml - 15 zł

5. RECEPTURY AGAFII KREM NA DZIEŃ ZATRZYMANIE MŁODOŚCI DO 35 LAT

Krem ma bogaty skład, mam nadzieję, że nie obciąży zbytnio mojej mieszanej skóry. Dodatkowo zawiera filtr SPF 10 idealny na bardziej pochmurne dni kiedy nie potrzebuję wysokiej ochrony przeciwsłonecznej.

50 ml - 18 zł

6. RECEPTURY AGAFII ŻEL-KREM POD OCZY ZATRZYMANIE MŁODOŚCI DO 35 LAT

Krem z witaminą C redukujący opuchliznę pod oczami. Mega pojemność jak na krem pod oczy, starczy chyba na rok używania.

50 ml - 15 zł

Miałyście któryś z tych kosmetyków? O którym z tych produktów chciałybyście w pierwszej kolejności przeczytać?



Komentarze

  1. Ten peeling z mango musi bosko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już używam czwarte opakowanie tego żelu i jedyne co mogę mu zarzucić to za mała pojemność. Reszta jak najbardziej ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rumiankowy żel Sylveco bardzo mnie kusi i chyba sama będę musiała go zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie rumiankowy żel do twarzy z Sylveco :) jestem ciekawa jak się sprawdzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty