Makijażowe Nowości z Natury

Witajcie kochane!!!

Jako, że dzisiaj mam imieniny postanowiłam zrobić sobie mały prezent i zajrzałam na promocję do Natury. Co kupiłam możecie oglądać poniżej :)




W zamyśle nie miało być oczywiście tego aż tak dużo, ale nie mogłam sobie odmówić w końcu - 40 % zdarza się niezbyt często. Zaszalałam przede wszystkim ze szminkami, ale jestem od nich całkowicie uzależniona. Zresztą te Color Whisper od Maybelline kusiły mnie już od bardzo dawna. Jestem pewna, że te zapasy, które mam starczą  na jakiś rok. Dodatkowo kupiłam lakier w liliowym kolorze, odżywkę do paznokci oraz hypoalergiczną maskarę od Bell.




1. ESSENCE NAIL CANDIES NR 5 - zauroczył mnie jego delikatny liliowo pastelowy kolor.

2. SENSIQUE VITAMIN FIRST AID ODŻYWKA DO PAZNOKCI - w opakowaniu ma śliczny beżowy kolor, jednak nałożona na paznokcie jest całkowicie bezbarwna, co mnie lekko zawiodło. Mam nadzieję, że chociaż działanie będzie zauważalne.

3. BELL HYPOALERGICZNY TUSZ DO RZĘS - nad tym tuszem długo się zastanawiałam, ponieważ nie było koloru czarnego zdecydowałam się w końcu na ciemny brąz. Noszę szkła kontaktowe i jak dotąd nie znalazłam tuszu, który by mi się nie osypywał po pewnym czasie i nie podrażniał. Oby ten był inny.



SZMINKI:

4. ESSENCE LONGLASTING LIPSTIC NR 10 COTTON CANDY

5. BELL TRWALE BARWIĄCY BŁYSZCZYK DO UST NR 6 

6. MAYBELLINE COLOR WHISPER OH LA LILAC NR 210

7. MAYBELLINE COLOR WHISPER FAINT FOR FUCHSIA Nr 150

8. MY SECRET POMADKA DO UST NR 3



Niedługo recenzje także zaglądajcie na bloga :)

A wy kupiłyście coś na promocji? Miałyście, któryś z tych kosmetyków?

Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki z Essence, ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Color Whisper`y mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też chociaż nie wiem czy ten liliowy kolor będzie mi pasował :(

      Usuń
  3. Ja za to w rossmanie poszlałam :D wydałam ponad 100 zł więc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczną pomadkę z Essence :) Jestem ciekawa pomadki z My Secret :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety (albo stety, bo muszę oszczędzać) nie byłam w ogóle w mieście, więc nie mogłam zajrzeć ;p Szminki mnie zainteresowały, kolory intensywne, ciekawe jak na ustach będą się sprawowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej a ja nie widziałam tego tuszu do rzęs. Ja kupiłam kilka innych rzeczy i bardzo się z nich cieszę
    p.s dałabyś radę wyłączyć weryfikację obrazkową komentarzy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja nawet nie wiedziałam, że mam coś takiego zaraz się z tym rozprawię :P Jeśli chodzi o tusz to w momencie kiedy go kupowałam zostały 3 sztuki w dodatku tylko brąz, więc może i u ciebie wykupili :/

      Usuń
  7. Color whisper to moje ulubione pomadki ! Ja również poszalałam na promocjach i mój portfel strasznie na nich ucierpiał :) Całe szczęście już się kończą ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój portfel też przyznam :( Ale w ciągu roku nie kupuję aż tak dużo więc raz na jakiś czas można sobie pozwolić :P

      Usuń
  8. Ja się ciesze, że nie mam Natury pod nosem tylko muszę jeździć do miasta obok bo w tym miesiącu totalne bankructwo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz żałuję, że przy tych wszystkich promocjach do Natury nie podreptałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiscie, że skorzystałam z promocji :D Nakupowałam tyle pomadek, że będę ich z 20 lat używać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę odżywkę SENSIQUE VITAMIN FIRST AID, tylko ja kupuję różową i ona mi maluje paznokcie na delikatny róż ;)
    zapraszam do zabawy - nominowałam Cię do Liebster Blog Aword. więcej szczegółów na moim blogu http://niesmialyblogmaly.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło dziękuję Ci bardzo :* A odżywka jest fajna, muszę następnym razem kupić tą różową :)

      Usuń
  12. Ja pokochałam tinty z Bell, Tobie też się z pewnością sprawdzi :) Świetne zakupy, czekam na więcej o szminkach :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty