Dobry Nawilżacz czyli Krem Ziaja Med Kuracja Lipidowa

Cześć!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją świetnego kremu nawilżającego, który zakupiłam przez zupełny przypadek w aptece internetowej. Odkąd przestałam używać kremu z Olay, tak naprawdę nie miałam w swojej kosmetyczce czegoś co by porządnie nawilżyło moją skórę. O ile w codziennej pielęgnacji zazwyczaj wystarcza mi połączenie olejku arbuzowego z kwasem hialuronowym, tak na większy przesusz np. podczas stosowania kwasów taka kombinacja już nie jest odpowiednia.
Postanowiłam wypróbować ten kremik jako, że był w atrakcyjnej cenie i miał dosyć fajny skład. Nie zawiodłam się, ale o tym w dalszej części posta...

Dodatkowo wprowadziłam małą zmianę w opisach. Przy każdej recenzji postaram się umieszczać składy i wyróżniać pogrubieniem te składniki, które mogą być potencjalnymi zapychaczami. Mam nadzieję, że okaże się to pomocne dla Was :)




OPIS PRODUCENTA

Hypoalergiczna bogata emulsja nawilżająca dla skóry alergicznej, atopowej i odwodnionej na bazie fosfolipidów (m.in. NNKT z oleju oliwkowego, makadamia i bawełnianego, skwalan, cholesterol, trójglicerydy kwasów tłuszczowych, kwas hialuronowy, witamina E, glicerydy kokosowe). Formuła o wysokiej tolerancji - bez parabenów, olejów mineralnych, silikonów, barwników i kompozycji zapachowych. Krem intensywnie nawilża, redukuje szorstkość skóry oraz podrażnienia.



  • uzupełnia ubytki fizjologicznych składników skóry
  • intensywnie nawilża oraz zmniejsza transepidermalną utratę wody.
  • wyraźnie redukuje podrażnienia
  • nie narusza ciągłości warstwy lipidowej naskórka

SKŁAD

 Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride (TRÓJGLICERYDY KWASÓW TŁUSZCZOWYCH), Octyldodecanol), Glycerin (GLICERNA), Hexyl Laurate, Macadamia Ternifolia Seed Oil (OLEJ MACADAMIA),Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil (OLEJ Z BAWEŁNY), Squalane (SKWALAN), Olea Europea (Olive) Fruit Oil (OLEJ Z OLIWEK), Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Hydrogenated Coco Glycerides (GLICERYDY KOKOSOWE), Hydrogenated Lecithin (LECYTYNA), C 12-16 Alcohols, Palmitic Acid, Ceramide 3, Ceramide 6II, Ceramide 1 (CERAMIDY), Phytosphingosine, Cholesterol (CHOLESTEROL), Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Stearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate , PEG-8, Tocopherol (WITAMINA E), Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid (WITAMINA C), Citric Acid, Benzyl Alcohol, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide.




MOJA OPINIA


Krem przy mojej mieszanej skórze spełnia swoje zadanie w 100%. Przetestowałam go po peelingach kwasem migdałowym - łagodził podrażnienia, nawilżał i wygładzał. Nie poradził sobie z mocnym wysuszeniem skóry, ale ukoił ją i sprawił, że nie łuszczyła się już tak bardzo. Plusem jest na pewno to, że krem nie posiada parabenów, olejów mineralnych, silikonów, barwników i kompozycji zapachowych.
Od jakiegoś tygodnia stosuję go również jako normalny krem nawilżający na noc. I w tej roli również sprawdza się bardzo dobrze. Mimo tych wszystkich zapychaczy w składzie, nie robi krzywdy mojej skórze, nie wyskoczyły mi po nim żadne nowe wypryski (jestem pozytywie zdziwiona).
Konsystencja kremu jest fajna nie za rzadka nie za gęsta, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania (nie pozostawia tłustej warstwy przy odpowiedniej nie za dużej ilości). Rano moja skóra nie jest przetłuszczona, co zdarzało się w przypadku innych kremów nawilżających.
Opakowanie to prosta tubka z której łatwo wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku. Cena jest również pozytywnym zaskoczeniem zapłaciłam 14 zł za 50 ml. Przy stosowaniu raz dziennie krem powinien wystarczyć na około 2 lub 3 miesiące.
Kremy z serii Ziaja Med możemy dostać wyłącznie w aptekach lub przez internet.


Podsumowując kremu na pewno będę używać po peelingach, aby ukoić i nawilżyć skórę. Natomiast na co dzień ograniczę się do używania w razie potrzeby - jednak te wszystkie składniki zapychające trochę mnie przerażają. Myślę, że posiadaczki cer wrażliwych, suchych i mieszanych powinny być zadowolone, a za taką cenę warto spróbować.

Stosowałyście może ten krem? Jakie inne kosmetyki nawilżające możecie polecić? :)

Komentarze

  1. uwielbiam Ziaję :)
    http://makingoftheboss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, z Ziaji za to uwielbiam maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na skład mam obawy przed zapychaniem, ale dobrze, że u Ciebie nic takiego nie wystąpiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za komentarz takie farby tablicowe bez problemu znajdziesz na allegro :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ciekawy produkt - ja potrzebuję od czasu do czasu takiego supernawilżacza - może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kosmetyki Ziaji to chyba moja ulubiona Polska marka :) Mają fajne produkty za niewielką cenę. A kremem jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona.

      Usuń
  6. Nie używałam i pierwszy raz widzę. Z kremami nawilżającymi u mnie kiepsko ciągle szukam ideału. Jak już coś mi się spodoba do potem się szybko przyzwyczajam i tak ciągle szukam na nowo...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty