Moja pielęgnacja włosów - Isana Hair Professional Volumen Shampoo i Alterra Maska Nawilżająca Granat i Aloes

Cześć dziewczyny!!!

Jeśli ktoś śledzi mojego bloga od początku to wie, że zaczęłam stosować oleje na włosy. Trwa to już ponad dwa miesiące i muszę przyznać, że na pewno z olejami nie zamierzam się rozstawać. Moje włosy są długie, cienkie i zniszczone, a takie odżywienie bardzo im służy. Olejowymi spostrzeżeniami w najbliższym czasie się jeszcze podzielę natomiast dzisiaj chciałam Wam przedstawić pozostałe dwa produkty, których używam do pielęgnacji moich kosmyków.




SZAMPON VOLUMEN ISANA HAIR PROFESSIONAL

Co obiecuje producent?

  • znacznie zwiększa objętość włosów nie uszkadzając ich
  • działa regenerująco i stymuluje procesy odnowy włosów
  • nadaje włosom jedwabisty połysk

Składniki aktywne szamponu:
  • keratyna
  • ekstrakt z bambusa
  • ekstrakt z jęczmienia
  • pantenol

Moja opinia

Szampon spisuje się idealnie jeśli chodzi o moje włosy. Przede wszystkim faktycznie zwiększa zauważalnie ich objętość, trzeba tylko pamiętać aby pozostawiać go na chwilę na włosach tak jak zaleca producent. Włosy po umyciu są również gładkie i lekko błyszczące. Co do regeneracji nie zauważyłam żadnych efektów, ale nie tego oczekuję od szamponu. Jest on delikatny dla skóry głowy mimo, że zawiera w składzie SLS, którego jednak wolałabym żeby nie było. Natomiast nie posiada parabenów i silikonów, które mogłyby obciążać włosy i to zdecydowanie plus. Nie jest to szampon idealny - mógłby lepiej nawilżać i mieć bardziej naturalny skład, ale na pewno będę do niego wracać. 

500 ml - 8 zł




Alterra Maska Nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych "Granat i Aloes"


Składniki aktywne maski:
  • wyciąg z granatu
  • wyciąg z akacji
  • wyciąg z aloesu
  • olej sojowy
  • masło shea
  • olej rycynowy
  • gliceryna
  • pantenol 

Tej maski chyba nikomu przedstawiać nie muszę, ponieważ zbiera niemal same pozytywne recenzję. Moja nie będzie inna. Wielki plus przede wszystkim za skład, który jest bardzo naturalny. Oleje zawarte w masce wyjątkowo odżywiają i nawilżają włosy. Staja się one miękkie i miłe w dotyku. Dodatkowo maska nie obciąża ich i pięknie pachnie. Stosuję ją zamiast zwykłej odżywki. Jedyny minus jaki znalazłam to mała wydajność, ale maska nie jest droga także można jej to wybaczyć. Często można ja dostać w Rossmannie na promocji ja swoją kupiłam za 6 zł.

150 ml - 9 zł

Polecam ten zestaw każdemu kto ma podobne włosy do moich, szczególnie maskę. Na pewno nie odbiega jakością od droższych kosmetyków tego rodzaju.

A wy jakie kosmetyki stosujecie do swoich włosów? :)




Komentarze

  1. Maska mega znana, ale ze względu na alkohol na drugim miejscu jeszcze jej nie kupiłam:p ale myślę, że kiedyś ją dopadnę:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten alkohol też mnie zastanawiał i się wahałam przy zakupie, ale teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie robi moim włosom żadnej krzywdy :)

      Usuń
  2. Maskę miałam już nie raz i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę jest super szkoda, że tak szybko się kończy ;/

      Usuń
  3. U mnie ta wersja alterry nie zrobiła super efektu. Ale za tak fajny skład warto kiedyś ją spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. maskę znam, raz miałam ale to nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu dziewczyny nie pasuje Wam ta maska? Piszcie czego wy używacie jestem ciekawa może odkryję coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zarówno alterre jak i isana, mam sporo ich kosmetyków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ja rowniez obserwuje :)
      pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

      Usuń
  7. Maskę Alterry właśnie mam na włosach.
    Co do twojego pytania o szampon Love2Mix z efektem laminowania to niestety nie miałam okazji go używać. Mam za to maskę z tej linii i jest naprawdę genialna więc jeśli jeszcze nie próbowałaś to polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele razy przymierzałam się do zakupu tych produktów lecz zwykle wybierałam coś już sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tan jest bardzo fajny nie wiem jak z innymi, ponieważ nie próbowałam :)

      Usuń
  10. Oj tak oleje są po prostu niezawodne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj, już tyle o tej Alterrze się nasłuchałam, że w końcu się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię produkty Alterry, tę maskę też miałam i swego czasu sprawdzała się cudownie :)
    Obserwuję i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty