Liebster Blog Award

Witajcie kochani !!!

Postanowiłam sobie na początku miesiąca, że częściej będę pisała posty. Ale jak widać los lubi rzucać kłody pod nogi. W maju spadła na mnie masa nieoczekiwanych wydarzeń, które do reszty mnie pochłonęły i blog niestety musiał zaczekać. Między innymi mój wyjazd do Holandii - myślałam, że na dłuższy okres okazał się nieudany. Wróciłam i niestety musiałam poważnie zacząć rozglądać się za pracą. Teraz kiedy już ją mam nareszcie mogę wrócić do pisania.

Pierwszą miłą niespodzianką po dosyć długiej nieobecności była nominacja do LIEBSTER BLOG AWARD
Dostałam ją od Kasi z nieśmiałyblogmały.blogspot.com jej bloga możecie oglądać TUTAJ, której bardzo dziękuję za wyróżnienie. Jest mi o tyle miło iż mój blog jest naprawdę świeży. Takie rzeczy na pewno motywują mnie do dalszego pisania i blogowania.





ZASADY

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA

1. Kosmetyki ułożone w porządku czy kontrolowany misz-masz?


I jedno i drugie :) Niektóre leżą poukładane na półkach, inne w ozdobnych pojemnikach jeszcze inne głównie kosmetyki do makijażu wrzucam po prostu do kosmetyczki.

2. Szpilki, baleriny czy adidasy?

Najczęściej adidasy, rzadziej szpilki, baleriny okazjonalnie.

3. Latem - w makijażu czy bez?

Latem maluję się zdecydowanie mniej niż zimą. Nakładam mniej podkładu, mniej tuszu, ale potrafię wyjść również całkiem bez niego. Wszystko zależy od sytuacji. 

4. Kredka do oczu czy eyeliner? 

Ostatnio ani to ani to. Nie jestem fanką mocnego makijażu oka, ale chciałabym się nauczyć robić ładne kreski eyelinerem :)

5. Błyszczyk, szminka czy pomadka?

Zdecydowanie szminka. Najlepiej w intensywnym kolorze, chociaż pastelami też nie pogardzę. Pomadkę nawilżającą mam zawsze w torebce na wszelki wypadek.

6. Na paznokciach - lakier czy odżywka? Kolor czy bezpiecznie?

Odżywka lub lakier z pastelowym kolorze. 

7. Włosy masz farbowane czy naturalne?

Farbowane przez długi czas na rudo. Teraz miedziany blond.

8. Częściej spodnie czy spódniczka?

Spodnie

9.Jakich przyborów używasz do zrobienia makijażu?

Przede wszystkim swoich palców :) Mam również pędzel do pudru, do różu i masę pędzelków do cieni, których nie używam. Od niedawna stosuję również szczoteczkę do brwi.

10. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Nigdy nie miałam i jakoś mnie nie kusi żeby spróbować.

11. Ile czasu poświęcasz na poranny makijaż a ile na wyjściowy (wieczorowy)?

Na sam makijaż na co dzień jakieś 10 minut, na wieczorny niewiele więcej, ponieważ zazwyczaj niewiele się różni :)

To już wszystkie odpowiedzi. Teraz czas na wybranie blogów, które chciałabym wyróżnić. Z tym akurat nie miałam trudności, ponieważ są ta blogi, które od jakiegoś czasu regularnie czytuję i niestety nie będzie ich 11, ponieważ wyróżniam tylko tych, którzy na to zasłużyli. Nie są to też nowe blogi, pewnie dziewczyny te nominację dostały nie tylko ode mnie:)

NOMINOWANE BLOGI


MOJE PYTANIA:

1. Twoja ulubiona firma kosmetyczna i dlaczego akurat ta?
2. Na co zwracasz uwagę kupując kosmetyki?
3. Czego nie może zabraknąć w twojej torebce?
4. Czego używasz do oczyszczania twarzy?
5. Wolisz sama o siebie dbać czy oddać się w ręce specjalisty?
6. Jakie zabiegi medycyny estetycznej wykonywałaś?
7. Jaki jest twój stosunek do ochrony przeciwsłonecznej?
8. Dobry makijaż czy dobra pielęgnacja?
9. O czym najchętniej piszesz na swoim blogu?
10. Twój ulubiony podkład to?
11. Co uważasz o naturalnych kosmetykach?

Jeśli prowadzicie blogi podawajcie adresy w komentarzach chętnie i do was będę zaglądać :)







Komentarze

  1. bardzo ciekawe odpowiedzi!
    wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty