Farmona Tutti Frutti Peeling Karmel i Cynamon

Cześć dziewczyny!!!

Święta tuż tuż, pewnie większość z Was przez ostatnich kilka dni skupiało się na robieniu wiosennych porządków i przygotowywaniu potraw na Wielkanocny stół. Powiem szczerze, że za Wielkanocą nigdy nie przepadałam jakoś specjalnie zdecydowanie bardziej wolę Boże Narodzenie :) Może właśnie dlatego, że wszyscy zamiast świętować i odpoczywać kiedy mają kilka dni wolnego, zabierają się za generalne porządki. U mnie niestety też bez tego się nie obejdzie i chcąc czy nie chcąc (sprzątać raczej nie lubię) zostaje zmuszona do odkurzania, mycia okien i tym podobnych czynności :)

Jeśli jednak świąteczne przygotowania nie pochłonęły Was bez reszty polecam znaleźć chwilę dla siebie, chociażby wieczorem i zrobić sobie małe domowe SPA we własnej łazience.

Do tego jak najbardziej przyda się kosmetyk, który chce Wam dzisiaj przedstawić, a jest nim Kremowy Peeling Myjący Farmona Tutti Frutti.





Za co go polubiłam?

Przede wszystkim za zapach karmelu i cynamonu <3. Jest tak relaksujący, że mogłabym go używać codziennie. Chyba się od niego uzależniłam :) Jest również bardzo wydajny. Niewątpliwym atutem jest jego cena - dorwałam go na promocji w Rossmannie 250 ml za jakieś 4 zł




Działanie peelingu

Kosmetyk posiada peelingujące drobinki jojoba i zmielone łupinki orzechów macadamia, dodatkowo panthenol i podobno białe trufle, które są afrodyzjakiem. Peeling bardzo fajnie wygładza skórę, pięknie pachnie i chyba na tym się niestety kończy. Tak mało w nim substancji odżywczych, że o nawilżeniu skóry nie ma mowy. Skład nie imponuje naturalnością, ale przecież nikt tego nie obiecywał. Konsystencja dosyć lejąca, ale dla mnie to nie kłopot. Do opakowania też nie można się przyczepić jest ładne i posiada solidne zamknięcie.




Podsumowanie

Polecam kosmetyk wszystkim, którzy uwielbiają piękne zapachy. Za taką cenę nie można było się nie skusić. Generalnie peeling dobrze wygładza i peelinguje, ale ci co spodziewają się nawilżenia raczej będą zawiedzeni.

Życzę Wam wszystkim spokojnych, rodzinnych i smacznych Świąt Wielkanocnych :)

Jak Wasze przygotowania do Świąt? Sprzątacie i gotujecie czy raczej spędzacie wolny czas relaksując się :)


Komentarze

  1. Kocham zapach cynamonu,peeling zapewne by mi sie spodobał ;) Święta jak święta,dużo pracy ale już na szczęście wszystko zrobione ;) Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak z peelingami naturia z joanny, składowo też nie są zbyt piękne, ale pięknie pachną:p
    My się wycwaniliśmy i jedziemy do rodziny, więc nie trzeba aż tak dużo sprzątać i gotować:D
    Wesołych:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah tak wyjazd do rodziny to zawsze jakiś pomysł :) Ja uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki nic na to nie poradzę <3

      Usuń
  3. Ja akurat za cynamonem nie przepadam, ale na inną wersję zapachową tego peelingu chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty