Lovely Nude Nail Polish - lakier do paznokci pudrowy róż

Witajcie po Świętach!!!

W kwestii malowania paznokci jestem raczej całkowicie zielona, nie przywiązuję do tego jakiejś większej uwagi. Moja paznokciowa pielęgnacja zazwyczaj kończy się na obcięciu, opiłowaniu i odsunięciu skórek. Szczerze mówiąc posiadam w domu 4 lakiery, które mam już od długiego czasu i pewnie szybciej się zepsują niż je skończę :). Jeśli już w ogóle maluję paznokcie to raczej na neutralne kolory tak zwane nudziaki. I takim pastelowym nudziakiem jest właśnie lakier Lovely Nude Nail Polish w kolorze pudrowego różu.




Moje wrażania

Lakier ten posiada prawie same zalety, co w połączeniu z niską ceną 6 zł za 8 ml czyni go jednym z moich ulubionych. Zacznę od koloru - dla mnie jest to idealny pudrowy róż (zdjęcia niestety w pełni nie oddają jego uroku) z lekkim połyskiem. Wygląda na paznokciach bardzo naturalnie czyli tak jak lubię. Konsystencja jest dobra nie za rzadka nie za gęsta. Pędzelek jest dosyć duży i łatwo się nim nakłada lakier, chociaż dla nieprawionych czyli takich jak ja to i tak może być kłopot - szczególnie lewa ręka :) Aby lakier wyglądał dobrze i w całości pokrył paznokieć potrzeba dwóch warstw. Jego zaletą jest niewątpliwie również to, że dosyć szybko wysycha. Jego efektem możemy cieszyć się jakieś 4 dni, po tym czasie zaczyna lekko schodzić z końcówek paznokcia, jednak nie odpryskuje - nie pracuję fizycznie więc nie wiem jak będzie się sprawował w bardziej ekstremalnych warunkach.





Jeśli chodzi o wady lakieru, to niestety zdarza mu się robić nieestetyczne smugi. Pierwsza warstwa lakieru nie kryje dobrze, dopiero po drugiej uzyskujemy równomierny i intensywny kolor. Zapach też nie powala na kolana jest bardzo chemiczny.

Podsumowanie

ZALETY:
  • piękny pastelowy kolor
  • łatwość aplikacji
  • 4 dni trwałości
  • nie odpryskuje
  • CENA
WADY:
  • czasami tworzy smugi
  • chemiczny zapach



Uważam, że jest to lakier godny wypróbowania szczególnie jeśli ktoś lubi takie pastelowe kolorki. Cała seria Natural Beauty od Lovely urzeka właśnie takimi naturalnymi kolorami. Dla mnie to na pewno nie ostatni lakier z tej serii :)

Miałyście go? A może macie jakieś inne fajne lakiery w pastelowych kolorach?


Komentarze

  1. Szkoda, że robi te smugi. Bardzo tego nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolory mają to do siebie, że niestety lubią robić smugi.
    Lakier posiadam i bardzo sobie chwalę. Nie jest aż tak problematyczny i tworzy ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go bardzo lubię, trzyma mi się na paznokciach już 5 dzień prawie w idealnym stanie :)

      Usuń
  3. Czasami lubię takie nudziaki ale zwykle wolę mocniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do mocniejszych kolorów nie jestem przekonana ewentualnie na jakieś specjalne okazje :)

      Usuń
  4. Ostatnio bardzo polubiłam pastele :-) Ten odcień prezentuje się naprawdę pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że ten lakier będzie się tak ładnie prezentował :) Chyba go sobie sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, delikatny kolor :) Lubię takie odcienie na co dzień. I trwałość też całkiem niezła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolorki :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za obserwację, odwdzięczam się tym samym! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty