CIEŃ, POMADKA, RÓŻ I ŻEL DO BRWI

Witajcie!!!  Obiecałam dodawać wpisy częściej, jednak życie osobiste ostatnio trochę mi się zagmatwało i ostatnią rzeczą o jakiej myślałam to dodawanie postów. Musicie mi wybaczyć, postanowiłam pisać przynajmniej raz na tydzień i tego będę się trzymać. Naprawdę podziwiam dziewczyny, które publikują co 2 dni dla mnie to nierealne.

Dzisiaj mała zapowiedź kosmetyków, które pojawią się w najbliższym czasie na blogu.




1. ESSENCE EYESHADOW SANDY SAYS HELLO NR 77 - piękny złoty metaliczny odcień. Dawno już szukałam takiego.

2. CATRICE ŻEL DO BRWI - zachwalany przez wszystkich skusiłam się i ja i nie żałuję jest super.

3. RIMMEL STAY BLUSHED TOUCH OF BERRY nr 002- śliczny odcień, fajna konsystencja i piękny zapach. Z trwałością troszeczkę gorzej.

4. BELL TINT LIP LIGHT NR 10 - super trwałość, odcienie z normalnej kolekcji mi nie podeszły były za mocne, ten z serii light jest idealny.


Miałyście, któryś z tych kosmetyków? O czym chcecie przeczytać w pierwszej kolejności?



Komentarze

  1. Chcialabym wyprobowac zel do brwi! Zawsze mam z nimi problem. Chcialabym zobaczyc jego recenzje:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty