Catrice lakier do paznokci GOLDENFINGER 650

Lakiery do paznokci nie są moimi ulubionymi kosmetykami mam ich zaledwie kilka. Wybieram zazwyczaj bezpieczne kolory nie lubię szaleństwa na paznokciach. Jednak jeśli miałabym wybrać swój ulubiony to byłby złoty lakier CATRICE GOLDENFINGER 650

CATRICE ULTIMATE NAIL LACQUER GOLDENFINGER 650


Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 10 ml

Lakiery Catrice zamknięte są w prostych i gustownych opakowaniach z czarną dosyć dużą nakrętką. Dla niektórych może być to minus podczas aplikacji mi jednak nie sprawia problemu - nakrętkę wygodnie trzyma się w dłoni. 

Mój lakier ma już ładnych kilkanaście miesięcy i mimo częstego używania opakowanie nie poniszczyło się zbytnio, a napisy nie starły.



Pędzelek jest w miarę duży i łatwo się nim operuje dzięki czemu paznokcia można pomalować nawet dwoma pociągnięciami (opcja dla wprawionych) ja zwykle potrzebuję trzech. 

Lakier ma świetną konsystencję, nie tworzy smug i jest naprawdę wydajny. Odkąd go kupiłam zużyłam niecałą połowę zawartości co można zobaczyć na zdjęciach.

Nie gęstnieje też i nie rozwarstwia się przez długi czas mimo iż przyznaję się - nie trzymam go w lodówce za co zdecydowany plus.


 Kolor lakieru jest moim ulubionym niezależnie od pory roku pasuje do wszystkiego. Posiada opalizujące drobinki, które pięknie połyskują. W słońcu widać jakby były różnokolorowe. Niestety zdjęcia nie do końca uchwyciły to o czym piszę.

Do pełnego pokrycia płytki paznokcia potrzeba dwóch warstw.

Jedyna wada tego lakieru to niestety dosyć długie wysychanie. Zdarzyło mi się kilkukrotnie zrobić odcisk na paznokciu. Także lepiej odczekać 10-15 minut zanim zrobimy coś co mogłoby popsuć efekt naszej pracy.


Trwałość jest średnia - na moich paznokciach lakier wytrzymuje jakieś 4 dni bez uszczerbku. Później robią się na nim ryski i lekko ściera się na końcach.

Podsumowując polecam lakiery CATRICE warto zajrzeć do szafeczki tej marki, ponieważ to jeden z wielu wspaniałych kolorów jakie mają. Trwałość i jakość też są przyzwoite myślę, że będziecie z nich zadowolone.


Komentarze

  1. Jeszcze chyba nie miałam żadnego lakieru Catrice, więc na jakiś na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachwyca, ale bylby sliczny do zdobien! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny kolor z wino i uwielbiam go na jesień i zimę. Ale lakiery catrice tez bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty